دوست داشتنی

اگه نظر زياد بديد و منو از خطرات مرگ سكته غش از هوش رفتن ونابود شدن نجات بديد قول مي دهم همتونو دسته جمعی  ببرم بستنی کوفت کنین(با طعم پیاز جعفری)



نظرات شما عزیزان:

aylar
ساعت17:14---26 آذر 1392
آخ جوووون به نظر خوشمزه میاد

tarane3
ساعت4:31---13 مرداد 1392
خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است !


golnaz
ساعت12:32---12 دی 1390
salam azizam khoshhal misham be manam sar bezani badesham age raftim bastani koft konim man ba tame serke namaki mikham gofte baaaaaaaaasham

golnaz
ساعت12:30---12 دی 1390
salam azizam khoshhal misham be manam sar bezani badesham age raftim bastani koft konim man ba tame serke namaki mikham gofte baaaaaaaaasham

Fatemeh
ساعت14:59---6 آبان 1390
Eeeeeeeeeeeeeeeeee!! man bastani ba taame shahToot mikham
hala key beriim!?!?!

www.love-girls.mihanblog.com
www.love-girls.loxblog.com


من و تو
ساعت18:30---6 ارديبهشت 1390
اين همه رنجي که دنيا بر سر من مي کند غير من هر کس که باشد ترک دنيا مي کند بارها گفتم که فردا ترک دنيا مي کنم چون ياد تو مي افتم امروز و فردا مي کنم

من و تو
ساعت18:29---6 ارديبهشت 1390
اين همه رنجي که دنيا بر سر من مي کند غير من هر کس که باشد ترک دنيا مي کند بارها گفتم که فردا ترک دنيا مي کنم چون ياد تو مي افتم امروز و فردا مي کنم

ghazal
ساعت13:28---21 آبان 1389
سلام مریم جون من لینکت کردم مرسی که اومدی منتظرت هستم

...ashkan...
ساعت10:15---18 آبان 1389
………………….*..
.........*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*


...ashkan...
ساعت10:15---18 آبان 1389
………………….*..
.........*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 12 / 1398برچسب:, :: 5:33 PM ::  نويسنده : maryam

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان *بيا توپشيمون نمي شي* و آدرس lovely.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 2891
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

كد تصوير تصادفی

فال عشق

Best Cod Music

فال عشق

Bahar-20 بهاربيست

script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=1233&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید